نونِ نوشتن

بند زبان را ببندیم و بال اندیشه را بگشاییم

نونِ نوشتن

بند زبان را ببندیم و بال اندیشه را بگشاییم

به روز رسانی

شنبه, ۵ خرداد ۱۳۹۷، ۱۲:۰۸ ق.ظ

خیلی خیلی وقته اینجا نیومده و ننوشته بودم.

قراره به زودی نوشته های خودم رو به خونه دائمی شون منتقل کنم و از اجاره نشینی بلاگ دات آی آر در بیام. دلیل الان نوشتنم اینه که تا مدتی هرروز نوشته ای رو بنویسم و خودم رو متقاعد کنم که اهمال کاری درحوزه نوشتن رو گذاشتم کنار.(اهمال کاری یا به تعبیر فرنگی procrastination از یکی از امراض کشنده دنیاست) 22 سالگی هم تموم شد و امیدوارم تا خرداد بعدی 23 تا پست خوب و تر و تمیز بتونم بنویسم.

پسا نوشت:

(دردوران پسا برجام و پسا تحریم و پسا همه چی، کلمه پی نوشت هم به تاریخ پیوست)من ازین تریبون باز از آران و مهدی هم خواهش میکنم که نوشته هاشون،‌افکارشون و‌ چیزهایی که میخوان تو جهان ببینن رو یا اینجا یا تو یه جایی که دور از گزند فیلتر باشه بنویسن.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۰۵
بهنام فلاح

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی