نونِ نوشتن

بند زبان را ببندیم و بال اندیشه را بگشاییم

نونِ نوشتن

بند زبان را ببندیم و بال اندیشه را بگشاییم

وبلاگ شخصی من

شنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۷، ۰۹:۳۰ ق.ظ
باسلام
نون نوشتن قرار بود توسط من و آران و مهدی عزیز به تجمیع نوشته هایمان کمکی کند و از پراکنده نویسی و نوشتن در پلتفرم هایی که برای نوشتن طولانی مناسب نیستند جلوگیری کند. به هرحال خانه اجاره ای بود تا بتوانیم منظم تر بنویسیم اما به دلایلی چندان پروژه موفقی نبود با این وجود من وبلاگ شخصی خودم را ساختم تا از اجاره نشینی بلاگ دات آی آر دربیام و اونجا نوشته هام رو قراربدم. طی این هفته پست هایی رو به تدریج در اونجا قرار خواهم داد. ازینکه همیشه همراه ما بودید متشکرم.
لینک وبلاگ من:
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۰۶
بهنام فلاح

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی